Як продавати послуги копірайтингу?

Ви копірайтер, який хоче продавати свої послуги. Існує безліч типів проектів, які підпадають під нішу копірайтингу — інформаційні тексти, рекламні тексти, оголошення, описи продуктів тощо, — але у вас зазвичай мета завжди одна: написання тексту для продажу. І ви знаєте, що ваші навички можуть допомогти бізнесу продавати.

Проблема в тому, що ви не знаєте, як продавати власні послуги. Ви хочете залучити клієнтів, але ваш процес продажу може бути дещо хаотичним. Це може бути трохи непередбачуваним. У вас може взагалі не бути процесу. Отже, як продавати свої послуги написання тексту?

  • По-перше, ви повинні знати, що потрібно вашому потенційному клієнту.
  • По-друге, установіть ціну відповідно до бізнес-потреби, з якою стикається ваш майбутній клієнт.
  • По-третє, розробіть процес продажів, який дозволить вашому потенційному клієнту приймати рішення швидко.

В цій статті ви довідаєтеся базову інформацію про те, як можна ефективніше продавати свої послуги. Давайте розпочнемо.

Вартість послуг копірайтера

Ціни на SEO копірайтинг Ціна за 1 тис. Символів
1-10 тис. символів 80 грн.
10-30 тис. символів 60 грн.
30-100 тис. символів 50 грн.
Продаючі тексти для сайтів 120 грн.
Тексти та статті для журналів чи газет 140 грн.
Наповнення сайту Ціна, грн
Створення сторінки з текстом 8 грн.
Вставка зображення 7 грн.
Вставка таблиці 9 грн.
Сторінка сайту з текстом та зображенням 15 грн.
Сторінка сайту з текстом та таблицею 17 грн.
Сторінка сайту з текстом, зображенням та таблицею 24 грн.
Наповнення інтернет-магазину Ціна, грн
до 50 товарів 750-900 грн.
до 100 товарів 1300-1500 грн.
до 200 товарів 2200-2600 грн.
більше 200 товарів від 3000 грн.
Вартість набору тексту Ціна, грн
Набір рукописного тексту 16 грн.
Набір друкованого тексту 25 грн.
Діаграма /схеми 20 грн.
Набір англомовного тексту 15 грн.
Набір тексту з аудіо чи відео матеріалу 7 грн.
Розшифровка інтерв’ю / транскрібація 16 грн /хв

* Ціна актуальна на червень 2023. Скільки коштує копірейтер? Вартість послуг копірайтера.

Як рекламувати себе як копірайтера?

Почнемо з самого початку. Яка стратегія продажів послуг написання текстів є найефективнішою? Як гадаєте?

Ми думаємо, тут є два важливі моменти, які варто згадати:

По-перше, пам’ятайте, що людина, яка купує ваші послуги копірайтингу, є людиною . Ця людина може бути будь-якого віку, статі, соціального статусу та інтересів, але, зрештою, це людина, яка намагається прийняти рішення про покупку.

Будь-яка інформація, яку ви надаєте, призначена для того, щоб допомогти цій особі прийняти рішення якнайшвидше та якомога впевненіше.

Другий, і дуже важливий момент — це пам’ятати, що можливо ваш потенційно-майбутній клієнт уже займається написанням текстів. Але існують певні потреби, які вони намагаються оптимізувати, залучивши сторонніх копірайтерів (фрілансерів). Запамятайте, вони уже добре уміють писати тексти і оцінювати їх, але якщо вам вдасться завоювати їх довіру у вас може бути багато роботи.

послуги з написання тексту
Послуги з написання тексту

Знаєте що потрібно клієнтам?

Що потрібно клієнтам? Що вони хочуть купити чи замовити? Товар чи послугу? Хто вони?

Давайте розділимо їх на три категорії:

  • Початківець. Клієнт-початківець уже має наявну клієнтську базу, але його веб-присутність може не відображати те, як зараз ведеться електронна комерція, тому він може використовувати фразу: «Ми хочемо бути опубліковані там». Вони хочуть використовувати свою веб-присутність, щоб вийти за межі своєї звичайної спільноти, свого звичайного фізичного розташування, своїх усталених органічних можливостей.
    Тому для них копірайтинг означає розширення охоплення. Клієнт-початківець знає, що у нього немає необхідного якісного контенту, і він готовий зробити початкові інвестиції. Вашою роботою стає кількісна оцінка того, якими повинні бути ці основні інвестиції та чого вони можуть очікувати від початкових інвестицій часу, енергії та грошей.
  • Середньостатистичний клієнт. Посередник, швидше за все, зробив початкові інвестиції, але це були недосконалі інвестиції. У них є певна маркетингова копія, і вона більш-менш працює, але може бути краще. Можливо, він застарів і не відображає їхні поточні пропозиції. Можливо, він тьмяний і потребує полірування. Ймовірно, в їхньому світі має відбутися якась версія зламу/виправлення.
    Хтось має переглянути копію, переглянути вміст і виправити те, що зламалося, щоб це відбувалося ефективніше, і вони могли почати більше залежати від цього. Ви знаєте, що мається на увазі? Проміжна особа більш-менш шукає проміжне рішення.
  • Просунутий клієнт. Просунутий клієнт шукає обсяг і/або швидкість. У них уже є текст оголошення, рекламний текст, опис продукту тощо. Їх копія працює, і вони знають, що це працює, але зараз їм потрібно більше або вони хочуть, щоб це принесло результати швидше. І вони мають метрики для вимірювання цих речей. Тому вони починають використовувати такі терміни, як ROI (повернення інвестицій) або ROAS (повернення інвестицій у рекламу).

Їм зручно витрачати гроші, і вони знають, що, можливо, доведеться зробити значні інвестиції, але є спосіб, за допомогою якого вони вимірюють інвестиції, коли вони повертаються. І тому ви повинні бути готові поглянути на їхню ситуацію, побачити, що має найбільші шанси на віддачу, зробити покращення та виміряти віддачу.

!!! Класична помилка

Ось дуже важливий момент, на який маєте звернути увагу. Це класична помилка, яку роблять, коли продають послуги, пов’язані з цифровим маркетингом. Важливо продавати аргументовано, а не вперто. Що варто робити, так це вміти переконати тих людей, які вже вміють писати тексти.

Помилка, яку роблять експерти, полягає в тому, що вони уже бачуть можливість — якби компанія мала це зробила , чи як би клієнт мав це зробить — і тому вони починають «проповідувати» речі клієнтам. Біда в тому, що людина, якій вони продають, ще не зрозуміла для себе цінності.

Якщо ви продаєте впертим людям, це означає, що ви повинні переконати їх, що мати професійно написані тексти це не просто хорошою, це ключова цінність. І якщо вам доведеться їх переконувати, то це важка робота з вашого боку, і вони не будуть платять вам за це премії.

Вам потрібні люди, які вже переконалися в тому, що інвестиції в написання якісного, людяного тексту, є вигідними інвестиціями, і якщо вони інвестуватимуть разом з вами, вони отримають віддачу від своїх зусиль. Ви хочете продати людям, які скептичні. Будьте обережні, не ставайте «євангелістом» для них, вони не зрозуміють вашої цінності і не будуть допомагати вам в покращенні вашого письма.

Як оцінити послуги копірайтингу?

Написання текстів є однією з найскладніших послуг для оцінювання вартості — частково тому, що існує багато різних видів написання (різні види копірайтингу), а частково тому, що автор може врахохувати багато різних речей. Загалом не рекомендується рахувати оплату за слово, але основне оформлення погодинних, проектних і гонорарних платежів завжди обґрунтоване й завжди буде відповідним.

Розглянемо ціноутворення на основі проекту. Заради простоти ми зосередимося лише на двох із багатьох категорій копірайтингу: написання текстів для електронних розсилок та тексти для веб-сайтів.

Переглядаючи тарифи за написання текстів для електронних розсилок та інформаційних бюлетенів, ми бачимо, що комісія коливається від 10 до 200 доларів за один електронний лист. Подібним чином контент для веб-сторінок може коштувати від 10 до 300 доларів за сторінку.

В обох випадках різниця досить велика. Ви можете продати свої послуги дорожче, якщо захочете. Також ви можете продати і дешевше, якщо забажаєте. Але ви маєте мати уявлення про те, де зазвичай актуальна ціна послуги. Якщо ви думаєте про це в термінах на основі проекту, це буде відповідати десь у цій шкалі, як правило, від 10 до 300 доларів за електронний лист або веб-сторінку.

Тепер давайте поговоримо про те, чому може існувати такий ціновий діапазон. Якщо ви хочете брати більше за свої послуги, збільшувати ціни, що вам робити?

  • Масштаб: Ви повинні бути готові взяти на себе більший масштаб. Це могли б бути простіші проекти, просто зроблені у більшому масштабі. Тож замість того, щоб писати один електронний лист на тиждень, можливо, ви пишете три чи п’ять. Замість того, щоб писати копію веб-сторінки для однієї лінії продуктів, ви пишете її для кількох ліній продуктів. Більший обсяг дозволяє підняти ціну.
  • Складність: якщо ви хочете підвищити ціну, ви повинні взяти на себе більше складності. Можливо, ви пишете текст лише для кількох веб-сторінок, але зосереджуєтеся на ключових словах SEO та конверсії продажів. Ви пишете текст для меншої кількості продуктів, але описи більш детальні. Що ж, ці речі роблять проект більш складним, і це дозволяє вам підняти ціну на свої послуги.
  • Можливість: ще одним елементом, який дозволяє вам стягувати більше за ваші ціни, є можливість. Це може бути питання доходу або це може бути питання витрат.

Отже, якщо є можливість на ринку, про яку знає ваш клієнт, і ваші навички копірайтингу можуть допомогти їм отримати цю можливість, що ж, це варте прибутку для них. Для них це вигідно.

Якщо вони знають, що професійно написаний текст на їхньому веб-сайті та в маркетингових матеріалах коштуватиме їм грошей, але воно працює, порвірте вони довідаються про актуальну цю ціну написання текстів. Знову ж таки, коли ви рятуєте їх від високої ціни, це дозволяє їм збільшити на вас навантаження.

Отже, якщо ви отримувати більше за свої послуги – будьте на високому рівні, це те, на що вам потрібно орієнтуватися. Якість!

Які речі знижують ціну? Коли ціна дешевша, чому це працює?

Якщо ваш клієнт портебує текст, і якщо він має бути рекламного характеру щоб отримути майбутній прибуток, то такий проект легко виконати. Але за нього дешево платять.

Інша річ, яка може знизити ціну, це якщо ваш клієнт має існуючу організацію. Я говорю про людей. Якщо у них уже є люди, які займатимуться маркетингом, якщо у них є робочі процеси, то їм не потрібні ваші маркетингові знання, їм просто потрібні ваші навички якісного письма. Ці речі допомагають утримувати ціну на низькому рівні. Тут важливо зробити перший текст та показати клієнтові різницю між його існуючим контентом та тим який ви йому реалізували.

Коли ви думаєте про роботу з клієнтами та пошук розумної ціни, потрібно враховувати всі варіанти, оскільки в кінці дня ви намагаєтеся вирішити проблему, з якою стикається ваш клієнт. Якщо ваш клієнт має потребу, які підвищують ціну, то нехай буде так, це добре для вас. Але якщо у вашого клієнта є додаткові речі, які тримають ціну на тому ж місці, то це не добре для вас. Домовляйтесь за додаткову оплату, або проговорюйте що така робота потребує додаткових зусиль і ви або отримуєте за це додаткову оплату, або отримуєте від них згоду на те, що цю роботу виконає їхня людина.

Найважливіше, щоб ваші ціни відображали ваш сценарій, який обговоремо з ваш клієнтом.

Як має виглядати процес продажу копірайтингу?

Якщо вам потрібен покроковий процес продажу послуг напиання тексту, це може виглядати так:

Варто починаєти з визначення потрібни людей. Після цього ви вступаєте в контакт, цей контакт призводить до розмови, і ця розмова стає закритим продажем. Приблизно так це все і працює!

Помилка, яку копірайтери часто допучкають, полягає в тому, що вони зазвичай неправильно мислять, коли проходять ці кроки.

Давайте розглянемо, як ви повинні думати, роблячи кожен крок:

  • Ідентифікація: Коли ви визначаєте людей на ринку, яких ви можете обслуговувати, ви шукаєте проблеми та потреби, які ви можете вирішити (закрити). Це ті випадки, коли компанія вже має якусь мінімальну веб-присутність, і ви можете сказати їм, подивившись на їхній веб-сайт і маркетингові статті, що їхні тексти не є на 100% унікальними та якісними і що деякі речі можна було б покращити в порівнянні з їхніми конткрентами. Отже, у цьому сценарії буде щось таке, що відображає їх проблему та ваше рішення.
  • Контакт: коли ви намагаєтеся достукатися до клієнта, щоб налагодити контакт, пропозиція, яку ви робите, має виглядати, як пропозиція – поговорити, а не відразу продати. Тож, якщо їм потрібно краще написати, ви запитуєте: «А чи ти хочетіли б ви поговорити про те, що у ваших текстах можна було б покращити?» Ось це і все, що вам потрібон намагатися зробити. Не намагайтесь продати в цьому зверненні саме написання. Ви просто намагаєтесь зрозуміти, чи розмова з таким клієнтом має сенс. Чи є зацікавленість?
  • Розмова: коли ви розмовляєте з цією людиною, ви підтверджуєте, що проблеми з їхнім вмістом, які ви бачите, є насправді проблемою в порівнянні з іншими текстами конкурентів. А у вас є рішення – зробити тексти якіснішими! Якщо ви маєте рацію і проблеми існують, ви можете рухатися вперед. Якщо ні, тоді вам слід спробувати зрозуміти, що насправді відбувається з текстами у клієнта, щоб ви могли запропонувати наступний курс дій.
  • Продаж: Коли вони вирішують стати партнерами, коли вони вирішують замовити вас, тоді робота починається негайно. Ви не запроваджуєте жодної іншої бюрократії. Просто почніть писати і напишіть перший якісний текст для клієнта, щоб вирішити проблему, яку ви знайшли, в першу чергу.

Тепер час очікування для короткої перевірки працездатності тут. Я знаю, що те, на що ви тут дивитеся, виглядає дуже, дуже просто. Ми недооцінюємо, наскільки простим і елегантним може бути процес продажу.

Помилкою номер один, яку ми робимо, полягає в тому, що ми намагаємося змусити людей подолати (перескакнути) цей послідовний алгоритм подій. Ми настільки зосереджені на здійсненні самого продажу, укладанні угоди, що ми не залишаємо для себе достатньо уваги для аргументованого пояснення людині з іншого боку, що саме їй потрібно. Яку цінність вона отриає?!

Отже, так, цей процес може бути досить простим, але дуже важливо орієнтуватися в ньому професійно, щоб обидві сторони могли бути задоволені результатом.

Як залучити клієнтів для бізнесу з копірайтингу?

Якщо ви хочете розпочати цей процес прямо зараз, ось що варто зробити. Ми рекомендуємо вам використовувати перевірені підходи.

Послуги з написання текстуПочніть з друзів та родини. У вашій мережі є люди, які знають вас і поважають ваші навички написання текстів, і вам є сенс спочатку звернутися до друзів та до родини, щоб отримати початкову точку зростання.

Використовуйте соціальні мережі. У вас точно є люди, які неопосередковано слідкують за вами, які спілкуються за вашими публікаціями, які є у ваших онлайн-мережах, і є сенс використовувати ці мережі, щоб розвивати свій бізнес на старті.

Використовуйте мережі фрілансерів. Існують різні мережі, які створені для того, щоб поставити перед вами людей, які готові прийняти рішення про покупку. Ви можете зробити ставку на цю роботу та отримати початкові можливості від таких платформ, як Upwork та інших.

Чи є нюанси? Так. Є складності? Звичайно, вони можуть бути. Це нормально. Але який би процес ви не вибрали, важливо розуміти, що ви використовуєте процес послідовно-правильно, щоб допомогти людині прийняти рішення про покупку ваших послуг. Чим легше (доступніше) ви надасте алгоритм дій для клієнта, тим швидше він зможе сказати «Так», і ви зможете розпочати роботу з написання тексту.

Як має виглядати бізнес-модель цифрового копірайтингу?

Знаєте,  копірайтери належать до однієї з двох категорій — цінних і недооцінених. Добре і малооплачувані копірайтери. У чому різниця та як переконатися, що вас цінують?

Існує два основних типи копірайтерів:

Як можна недооцінювати копірайтера, робота якого здається легкою для виконання. Він може надрукувати на клавіатурі, створити текст та надіслати його вам. Якщо ж він вирішить передати це на аутсорс, то це просто тому, що він не хоче (або немає часу) це робити. Розумієте, до чого ми ведемо? Він не хоче писати довгу статтю. Він не хоче писати цей довгий текст чи щось інше. Він просто найме для цього когось іншого. А потім виставить ціну за текст з великим зазором. Ось чому буває ціна велика, а текст такий собі, м’яко кажучи …

З іншого боку, шановні копірайтери знають, що цифровий маркетинг розширюється з кожним днем. З кожним днем ​​це включає все більше інструментів та стратегій. Усі ці виклики вимагають певного рівня ерудованості. Рівень універсальності, який сьогодні вимагається від копірайтера, вищий, ширший, ніж будь-коли раніше.

Проблема для вас така: як ви структуруєте свої послуги, щоб показати, що у вас є такий рівень здібностей? Як ви підтримуєте свою першокласну позицію в цьому всьому?

Давайте розглянемо кілька прикладів;

Приклад послуги копірайтингу: Написання серії автовідповідей

Давайте розглянемо дійсно простий приклад.

Давайте подумаємо про написання електронних листів, наприклад серію автовідповідачів в ланцюжках листуваня. Перш ніж почати писати серію автовідповідей для будь-кого, давайте розглянемо процес, як це зробити. Покажіть своєму клієнту методологію, яку ви використовуєте, щоб отримати текст електронного листа найвищого рівня, яку ви можете отримати.

Встановіть мету. Коли ви досягаєте кінцевої мети, те, що у вас тут має бути вимірюваним. Це може бути кількість повідомлень, які ви очікуєте, відповідь, яку ви очікуєте, кількість та період за який відкривають листи, рейтинг кліків – що ви з цьго маєте? У вашому процесі кожен має знати, над чим ви працюєте, тому потрібно об’єктивний набір показників, з якими всі можуть погодитися, перш ніж розпочати роботу.
Тепер можна починати працювати в зворотному напрямку.

Встановіть процес. Ви не можете нічого виміряти, поки не налагодите процес. Ви не можете бути організований іншими, якщо він не розроблений якимось чином. Вам доведеться розробити його самотужки та отримати схвалення від тих, хто бере участь у цьому процесі.

Перед цим клієнт повинен надіслати вам певну інформацію. «Надішліть мені поточний варіант тексту, яку ви маєте, (або не маєте та бажаєте отримати) – напишіть очікування, про що ви думали, що ви пробували тощо. Ми можемо почати з цього, … , … ».

Ідея тут полягає в тому, що ви показуєте своєму клієнту, що для досягнення кінцевого результату є певний процес. Тут немає ніякої магії. Ваш клієнт має бути залучений до кожного з цих кроків. Коли ви працюєте з преміум-клієнтами, вони дійсно хочуть бути залученими. Вони хочуть знати, що відбувається.

Вам також потрібно подумати, що ви можете впоратися з процесом за потреби. Якщо їм потрібні подальші дії, якщо їм потрібні зустрічі, якщо іншим людям потрібно побачити текст тощо, ви можете вирішити це десь у своєму процесі.

Приклад послуги копірайтингу: написання рекламного листа для відео

Давайте розглянемо інший приклад: відео-лист про продаж.

У найпростішому вигляді відеореклама – це серія слайдів із записом чийогось голосу поверх них, заздалегідь продуманого та написаного тексту.

Знову ж таки, перш ніж розпочати відеорекламу про продаж, ви повинні показати клієнту процес отримання відеореклами найвищого рівня. Утримувати увагу людей протягом п’яти хвилин, семи хвилин, 40 хвилин або що завгодно, набагато важче, ніж здається. Чи розумієте ви це? Відобразіть це у своєму процесі!

Визначення мети. Коли ви думаєте про текст для відео, вам і клієнту потрібно узгодити низку об’єктивних показників, перш ніж почати. Відео має бути певної довжини або певної кількості слайдів. Він повинен отримати певну відповідь або щось інше. Як би вам не довелося працювати, повинні бути об’єктивні показники, за які ви готові нести відповідальність.
Тепер ви можете працювати в зворотному напрямку.

Визначення процесу. Ви знаєте, що ви хочете – що в такому випадку? Повертаючись назад, вам потрібно зробити це озвучення. Це має бути голос вашого клієнта на цих слайдах. Це їхня справа. Для цього вам потрібен процес.

Давайте підемо на крок ближче до цього. Якщо слайди не зроблені, то ніхто не зможе озвучувати їх. Хтось має зробити слайди та отримати їх схвалення.

Перш ніж це станеться, вам потрібно зрозуміти голос і тон клієнта. Що вони хочуть сказати? Що найважливіше з того що вони хочуть сказати? Встановіть ці основні пункти.

Розмістити щось на веб-сайті так, щоб це виглядало мило – це одне. Можливість надавати свої послуги саме таким чином – це щось інше. Вам потрібен власний процес, щоб визначити голос і тон клієнта та ефективно досягти кінцевого результату, а не організовувати 19 різних зустрічей для цього.

На цей раз процес може виглядати приблизно так:

  • Офіційно встановіть голос, тон і основні пункти вмісту;
  • Потім можна переходити до створення слайдів. Використовуйте свої шаблони, свої інструменти, свої хитрощі, усі ті речі, про які знають копірайтери, щоб ви могли ефективно та результативно створювати відповідні слайди та отримувати їх схвалення.
  • Потім ви переходите до озвучування, і тут стає складніше. Ви знаєте, що будь-яке домашнє завдання, яке ви даєте клієнту, є предметом дебатів. Ви можете або не можете зробити його вчасно.

Добре якщо під час процесу ви особисто завчасно встановите дату й час із написом: «Привіт. Ми збираємося зробити озвучку до X дати, та до X гоидни, а при затримказ повідомлю про них»? Суть полягає в тому, щоб переконатися, що клієнт сам не порушить ваш графік. Таким чином ви притягуєте клієнта до відповідальності.

  1. Тепер VSL може бути запущений, коли це потрібно.
  2. Ви можете почати вимірювати свої показники.

Ваше завдання полягає в тому, щоб окреслити ваш процес для клієнта, щоб вони знали, що їх участь у кожному кроці. Якщо ви не покажете їм цей процес, вони припустять, що можуть просто надіслати вам щось, і ви щось напишете, і це коштуватиме 20 баксів. Ви знаєте, що це не чесно і не прийнятно.

Якщо ви приймете завдання організувати це, якщо ви продемонструєте такий рівень професіоналізму, тоді ваш клієнт оцінить вас як постачальника послуг преміум-рівня, яким ви заслуговуєте бути.




;