Цей Договір публічної оферти (надалі – Договір) описує правила надання послуг Фізичною особою–підприємцем Крисановим Ігорем Володимировичем (РНОКПП: 2937509596) (надалі – Адміністрація Сайту/Виконавець), а також умови, на підставі яких надаються наведені нижче послуги. Угода є офіційною письмовою публічною офертою, адресованою всім зацікавленим фізичним особам (далі – Користувач/Замовник).
Договір вважається укладеним у порядку ст. 642 ЦКУ і він набуває законної сили договору приєднання з моменту здійснення Користувачем дій, передбачених цим Договором, що означає повне і беззастережне прийняття Сторонами всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт). У разі повної або часткової незгоди з умовами цього Договору, укладення його є неможливим.
Будь-ласка, уважно прочитайте цей Договір публічної оферти перед відвідуванням нашого веб-сайту та початком користування.
- Загальні положення
1.1. Цей Договір укладається між Виконавцем та Користувачем/Замовником у формі договору приєднання відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України.
1.2. У випадку прийняття умов даного Договору, Користувач/Замовник погоджується з усіма умовами цього Договору і підтверджує, що йому зрозумілі всі його положення. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю та правоздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання даного Договору. Користувач/Замовник також підтверджує, що не існує будь-яких обставин через які можна було б визнати такий договір нікчемним.
1.3. Цей Договір є відкритим, чинним документом, розміщеним за посиланням _____ і є доступним для ознайомлення. Виконавець має право вносити зміни до цього Договору. Користувач несе відповідальність за регулярний перегляд цього Договору. Поточна редакція цього Договору заміняє усі попередні редакції, дата останньої редакції міститься в кінці цього документу.
1.4. Цей Договір не є публічним в розумінні статті 633 Цивільного кодексу України.
- Терміни та визначення
2.1. Користувач/Замовник – особа, яка замовила послугу/и шляхом заповнення та направлення форми «ЗАМОВИТИ» на сайті best-work.com.ua та/або зробила замовлення будь-яким іншим способом (по телефону, через веб-додатки: телеграм, інстаграм тощо), на які є посилання у розділі «Контакти» на цьому сайті.
2.2. Адміністрація Сайту/Виконавець – Фізична особа–підприємець Крисанов І.В. (РНОКПП: 2937509596), що здійснює управління сайтом best-work.com.ua (надалі – Сайт) та надає послуги згідно цього Договору.
2.3. Замовлення – запит Користувача на отримання послуг з консультування та/або написання проектів робіт виражених у текстовій або графічній формах (курсових, рефератів, есе, задач тощо).
- Предмет договору
3.1. Акцептуючи цей Договір Ви визнаєте та погоджуєтесь з тим, що Сайт створений та функціонує виключно з метою допомоги Користувачам, зацікавленим у консультативній підтримці по питанням навчання, розвитку, підвищення рівня знань в певній галузі, підготовці проектів робіт виражених у текстовій або графічній формах (курсових, рефератів, есе, задач тощо), що надаються згідно їх Замовлення (надалі – Послуги).
3.2. Отримані Замовником готові проекти робіт мають використовуватись тільки в якості додаткового засобу вирішення задач Замовника, є систематизованим джерелом інформації та запропонованих варіантів вирішення задач.
Замовник має право на власний розсуд опрацьовувати отримані від Виконавця проекти робіт та створювати на підставі них інші документи в залежності від задач, поставлених навчальним/науковим закладом перед Користувачем.
3.3. Послуги, що надаються в рамках цього Договору повинні відповідати вимогам законодавства України. Відносини, не врегульовані цим Договором, регулюються Сторонами відповідно до законодавства України, що регулює подібні за змістом відносини.
- Порядок надання Послуг
4.1. Для отримання Послуг передбаченими цим Договором, Користувач зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору. Реєстрація на Сайті не здійснюється.
4.2. Замовник замовляє Послугу/и шляхом заповнення та направлення форми «ЗАМОВИТИ» на сайті best-work.com.ua та/або зробить замовлення будь-яким іншим способом (по телефону, через веб-додатки: телеграм, інстаграм тощо), на які є посилання у розділі «Контакти» на сайті.
4.3. Послуги можуть отримувати лише особи віком від 18 років. Замовник повинен володіти необхідним обсягом дієздатності та необхідними повноваженнями для акцептування цього Договору.
4.4. Будь-яка особа, яка не досягла 18 років, може користуватися Послугами лише за згодою батьків або опікунів.
4.5. Кожен Замовник, акцептуючи цей Договір, надає свої персональні дані та погоджується на їх обробку на умовах, визначених Політикою конфіденційності, яка є невід’ємною частиною цього Договору, а також несе самостійну відповідальність за повноту та точність як персональних даних, так і інформації на підставі якої будуть надаватись Послуги (завдання, тема тощо).
4.6. На будь-якій стадії розміщення замовлення до здійснення оплати Замовник може скасувати замовлення, припинивши цей процес та покинувши Сайт.
4.7. Одразу після направлення форми «ЗАМОВИТИ» з Замовником зв’язується Виконавець з метою уточнення всіх деталей Замовлення та узгодження вартості Послуг. Замовник зобов’язаний надати повну інформацію, вихідні дані, задачі, мету, умови, плани щодо Замовлення з метою належного надання Послуг.
4.8. Результатом надання Виконавцем Послуги є направлений Замовнику проект роботи згідно Замовлення, у форматі, вказаному ним та у спосіб, що узгоджений Сторонами. Результати надання Послуг є джерелом інформації та матеріалами, що містять суб’єктивну оцінку Виконавця з поставленого питання та, як наслідок, є додатковим інструментом для Замовника у вирішенні поставлених перед ним завдань.
4.9. Замовник протягом 24 годин може подати заявку на коригування виконаного Замовлення тільки у межах оговорених та поставлених перед Виконавцем первинних цілей. Додаткові правки поза межами прийнятого Замовлення оплачуються Замовником додатково. Якщо після виконання, доопрацювань, знову потрібне коригування, Замовник може подати заявку на повторні коригування. Термін виконання доопрацювання встановлюється за домовленістю між Сторонами.
4.10. З моменту прийняття Замовником виконаної роботи Виконавцем право на результат переходить до Замовника та Замовлення вважається виконаним.
4.11. Виконавець має право відмовитись від надання Замовнику Послуг попередивши про це одразу після отримання Замовлення та пояснивши причину такої відмови.
- Порядок розрахунків
5.1. Вартість кожного окремого Замовлення Виконавцем індивідуально відповідно до обсягу Послуг, складності, вимог Замовника та строків виконання.
5.2. Оплата Замовлення здійснюється двома частинами:
– передплата складає 50 – 60% від вартості Замовлення;
– друга частина оплати сплачується та іншу частину оплати після отримання частини роботи і повідомлення про готовність Замовлення.
Після отримання Виконавцем 100% оплати за Замовлення результат Послуг передається Замовнику згідно умов цього Договору.
5.3. У випадку, якщо вартість Замовлення складає більше 3000 грн, оплата може бути розділена на частини в індивідуальному порядку за згодою Сторін.
5.4. Виконання Замовлень прийнятих через Сайт здійснюється по 100% передплаті.
5.5. Оплата Замовлення здійснюється виключно у безготівковій формі шляхом здійснення банківського переказу за реквізитами, наданими Виконавцем.
- Повернення грошових коштів
6.1. У разі виникнення спірної ситуації згідно із Замовленням, Замовник може подати претензію разом із доказами порушення Виконавцем умов Договору або неякісного виконання Замовлення. Термін розгляду претензії складає 10 календарних днів.
6.2. Рішення, винесені за результатами розгляду претензій, остаточно та беззастережно приймаються Виконавцем та Замовником. Не допускається подання повторної претензії на ту саму спірну ситуацію.
6.3. У разі задоволення претензії, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику сплачені ним кошти за надані Послуги або запропонувати альтернативний варіант вирішення спірного питання. У будь-якому разі кошти повертаються пропорційно вартості виконаного Замовлення.
6.4. У разі скасування Замовлення по ініціативі Замовника до початку його виконання, Виконавець повертає у повному розмірі суму сплаченої передплати.
- Відповідальність
7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань цього Договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством України та цим Договором.
- Форс-мажор
8.1. При настанні обставин непереборної сили, що перешкоджають повному або частковому виконанню своїх зобов’язань будь-якою зі сторін за цим Договором, а саме (але не виключно): пожежі; стихійних лих; війни; епідемій, пандемій та епізоотій; заборони або обмеження діяльності зі сторони державних органів; порушення роботи цифрових каналів передачі даних або обладнання третьої сторони, яке сторони використовують для передачі даних, або інших подібних обставин, усунути дію яких не в силах сторін, терміни виконання сторонами їх зобов’язань за цим Договором переносяться відповідно до часу, протягом якого діють такі обставини. Сторона, для якої через обставини непереборної сили виникла неможливість виконання своїх зобов’язань за цим Договором, повинна не пізніше 2 календарних днів з дня виникнення обставин сповістити іншу сторону про настання і припинення дії таких обставин.
8.2. Якщо обставини непереборної сили будуть продовжуватися більше одного місяця, то кожна зі сторін має право припинити цей Договір, і в цьому випадку жодна зі сторін не має права вимагати від іншої сторони відшкодування збитків, завданих припиненням цього Договору.
8.3. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення позбавляє сторону права посилатися на будь-яку з вищевказаних обставин як на підставу, що звільняє її від відповідальності за невиконання зобов’язань за цим Договором.
8.4. Якщо форс-мажорні обставини і їх наслідки продовжують діяти більш 20-ти днів, або будуть діяти більше за цей термін, Сторони в можливо короткий термін проведуть переговори з метою виявлення прийнятних для обох Сторін альтернативних способів виконання Договору і досягнення відповідної домовленості. У такому випадку Сторони приймають заходи щодо проведення взаєморозрахунків.
- Прикінцеві положення
9.1. Всі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також застосованими до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.
9.2. Всі суперечки і розбіжності, що виникли або могли виникнути з приводу невідповідного виконання вимог цього Договору, підлягають вирішенню шляхом переговорів на підставі письмового звернення однієї із Сторін до іншої.
9.3. Якщо суперечка між Сторонами не буде розв’язана в претензійному порядку та шляхом переговорів, будь-яка із Сторін має право звернутися за розв’язанням відповідної суперечки в суд за відповідною юрисдикцією та територіальністю.
9.4. Недійсність окремого/окремих положень цього Договору не впливає на недійсність цього Договору в цілому.
9.5. Адміністрація Сайту залишає за собою право вносити зміни або доповнення до будь-якої частини цього Договору у будь-який час, опублікувавши на Сайті нову редакцію Договору.
9.6. З приводу пропозицій, зауважень, скарг Ви можете звертатись на електронну адресу igorkkrisanov@gmail.com